näst intill perfekt

Hej, dåligt med bloggning numera men har hänt en hel del på hästfronten. Får se hur det blir med bloggen i framtiden. Tänker iaf säga att jag mår så underbart bra nu, allt flyter! Är helt stört lycklig och glad! Har egentligen inte hänt något stort men har lärt mig att uppskatta små saker som jag tar förgivet annars och har helt underbara vänner och en fantastisk familj. Min ponny behöver jag inte skriva så mycket om, hon gör mina dagar! <3 sommaren 2012 kommer bli bättre än bäst och börjar med en spontanresa till Götet med underbara vänner redan på söndag! Liseberg, kommer bli så jävla bra.

LOVELIVELAUGH

Puss på er, ta vara på vad ni har och berätta att ni älskar era anhöriga. Det kan gå otroligt fort och man kan inte berätta detta förmycket.

Är även otroligt glad för en av mina absolut närmsta vänner, hon vet vem hon är och hon förtjänar detta mer än någon annan, puss på dig!
Allt från mig för denna gången!

OVERANDOUT
/Julia

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Sv: de är storlek 37 extra långa :)

2012-06-08 @ 01:30:37
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Johanna Torudd

Sv: men jag beställde mina tretorn gtx i en storlek större och mot vad jag har i mina mh stövlar! För jag har ju ett par vanliga tretorn som är en storlek större mot vad jag brukar ha och dom passar, ä kanske något stora i foten, men eftersom det går att dra åt dom så gör de ju inte så mkt :)

2012-06-08 @ 08:46:41
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: issa

som du såg är även inlägget fixat, därför :) kram

2012-06-09 @ 15:02:46
Postat av: Elin

Hej!

Såg din kommentar på elevating och tänkte bara svara.

Jag vet inte vart jag ska börja eller sluta men tänkte skriva nu vart jag befinner mig någonstans. Min nya blogg är elinlinnealjunggren.blogg.se



Issa VISSTE om min nya blogg men hon har betett sig som skit gentemot mig och smutskastat mig. Nu ljuger hon också för det var jag som ville byta blogg redan från början. Sen bytte hon bara lösenord så jag inte kommer in och kan skriva ut min nya blogg. Issa ljuger och säger att hon inte vet vart jag håller hus, hon vet att jag bloggar på elinlinnealjunggren.blogg.se! Väldigt pissigt gjort och jag är så sjukt ledsen/sur för detta...



Men nu vet du vart jag finns någonstans och TACK för dina ord, det värmer! KRAM

2012-06-09 @ 16:07:54
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/
Postat av: Julia Lundgren

Sv: Hej Julia!

Jag har strl 40 på mina Tretorn Falsterbo.

Fin blogg du har förresten!



Kram

2012-06-10 @ 10:19:10
URL: http://julialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0